2009. október 14., szerda

Sound of music

Ma színházban voltunk......kaptunk megint vagy 4o ingyen jegyet a Sound of Music című darabra....nekem nagyon mese volt....én nem vagyok híve ezeknek a régen játszodó daraboknak.....ha régi akkor is inkább legyen felújított......nem mondom hogy rossz volt, de nem nézném meg csak úgy magamtól. Az biztos, hogy a díszlet remek volt, a színészek nagyon jól alakítottak.
Egyébként nem volt valami jó napom, eltörtem egy poharat, bennehagytam a kulcsot a kocsiba, miután parkoltam, és bezártam....még az a szerencse, hogy van 3 szet kulcsunk.

Holnap egy magyar nő jön hozzám, aki látogatóban van Magyarországról, és az itteni szervezeteket járja végig......kíváncsi vagyok milyen lesz a találkánk.

Vennem kell valami partiboltban egy diszkógömböt a jövő hétre......

Nincsenek megjegyzések: