2009. november 4., szerda

Ujra itthon

Hazaértem......már napok óta csak alszom, illetve nem tudom olyan furcsa érzéseim vannak. Semmi nem a régi....jó itthon.....most kicsit az az érzés kavarog bennem, hogy miért is vagyok Kanadában.....persze amikor ott voltam, akkor az volt, hogy miért is megyek haza.....gyanítom, ha végleg jöttem volna haza, akkor nem így állnék a kérdéshez, hanem akkor az lenne, hogy miért is jöttem haza.....szóval megfejthetetlenek ezek a dolgok.

Most ügyeket intézek, kozmetkus, fodrász, orvosi vizsgálatokat csinálok, és a barátokat látogatom...meg alszok, nagyon sokat.....fel sem foghatom, úgy alszok, mintha hónapok óta nem aludtam volna......úgy látszik el voltam fáradva.....és a kaja, itthon persze másképp eszem mint odakinn......most még nem álltam rá az itthoni kajára, és szerintem nem is fogok ebben a kis időben......minden esetre jó megkóstolni a hazai ízeket, amit azonban nem nagyon tudok megemészteni......

Nincsenek megjegyzések: