2010. február 15., hétfő

idő

Gyorsan telik az idő. Most néztem, hogy utoljára 6.-án írtam...hát igen, meg amúgy is sok a dolgom. Na nem panaszkodom nincs miért, jól vagyok, érdekes dolgokat élek meg már a második éve, és hát Kanadában élek, ami megér egy misét minden oldalról....... a problémák kis különbséggel itt is ugyanazok, az emberek itt is ugyanazok...kis különbséggel. A tél most még enyhébb is itt, mint odahaza, szóval tényleg nem lehet oka a magyar embernek panaszra.....az élet itt sem egyszerű, csak mások a problémák.....választani kell, ki milyen problémával akarja élni az életét.
Dolgozom, és dolgozom....Valentin nap??? Mi is az? ...ja hivatalból tudnom kell, nekem a febr. 14-ről szinte mostmár csak nagymamám szülinapja jut eszembe........és sokszor ő maga.
Ja, volt bulink, de nem én szerveztem csak segítettem....nem is volt olyan mint korábban ....de oke, tuléltük. Szombaton este nagyszerű estém volt, egy Venezuelából származó séf hívott meg, és főzött csak nekem 5 fogást.....wow...rák, kagyló, salsa....stb.. Ilyet még nem ettem. És hát nem is ettem egy a világ egyik legnagyobb szakácsiskoláját végzett konyhamester főztyéből. Jó volt.....Carlos mintegy 4 órán át keresztül főzött és ettünk, és főzött és ettünk.......és a fényképek között egy kép az egyik fogásról.

Nincsenek megjegyzések: