2011. augusztus 11., csütörtök

Ujabb információk - updates

Azóta nem írtam, mióta otthon voltam. Visszatértem Torontoba, és vissza a munkába. Sajnálatos módon nem volt lakásom, ugyhogy albérletet kellett keresnem azonnal. Az azonnalból 1 hónap lett. 1 hónapig tartott találni valamit, és nem mondhatom hogy tökéletes, de nem rossz. nem volt egyszerű, főleg munka mellett. A lakásra kellett egy kicsit költenem, de egy dolog jó itt, hogy sok mindent lehet használtan venni.
A hivataltól is kaptam egy levelet, hogy menjek orvosi vizsgálatra, ugyhogy azt is megcsináltam. Most a munkavállalási engedélyemet kell megujítanom....ujabb pénz, és papírmunka. Sok papírmunka.....már már belejövök, azt mondhatom, hogy egyre gyorsabban megy és egyszerűbben. Lassan én is egy irodát nyithatok a papirok kitöltésére.
Az élet megy a maga útján, az idő itt remek, bár el tudnék egy kicsit melegebben is viselni.
Borzasztóan gyorsan telik az idő, arra sincs idő, hogy eljussak a barátokhoz.....de remélhetőleg majd változik ez azért.

I have not written since I came back from home. I came back and went back to work. Unfortunately I had not have apartment, so I had to find apartment immediately. The immediate took me for 1 month. And it was not easy after job. The apartment not the best, but not bad. I had to spend money for the apartment,but here you can get many used things on the net.
And I got a letter from the office. I had to go to medical exam, so I did. Now I had to renew my work permit. lots of paperwork. After all I used to it, and I am getting better. Finally I can open a business for this.
The life is going on, the weather nice, but I could survive a little bit warmer as well. The time passing so fast, I do not even have time to visit my friends...but hopefully this will change.

Nincsenek megjegyzések: