2009. december 26., szombat

2oo9 Karácsony

Hát megvolt a bulink.....olyan sokan voltak, hogy nem volt elég ülőhely...... a gyerekek őrültek voltak, még a gyerek program sem kötötte le őket...
Rengeteg önkéntesünk volt, mi jó volt, de ugyanakkor nagyobb szervezést igényet. Nem is emlékszem semmire nagyon, csak, hogy ideges voltam, és rohangáltam mindenfelé kb. Nem volt rossz, de nem volt szerintem olyan jó, mint tavaly...bár mások az ellenkezőjét állítják, úgyhogy lehet hogy ez csak az én képzelgésem. Az az igazság, hogy mindegy, jó túllenni rajta, és csak pihenni.
Ma nem csináltam semmit tv nézésen és evésen kívül.......ez a másfél év alatt nem sokszor fordult elő velem.
Táncolni szeretnék menni, de kellene hozzá társ......na majd látjuk, tele vagyok dél amerikai ismerősökkel, csak akad valaki, aki eljön...!

Nincsenek megjegyzések: