2009. december 20., vasárnap

A tél Európába költözött

Hideg van, de nem annyira, és nincs hó!!!!!!!!!!!!!!! Ez eléggé elképzelhetetlen itt.......összehasonlítva a magyar helyzettel, ahol most esik, és hidegebb van mint itt....? Nem tudom hogy lesz e fehér karácsonyunk....? Igazából a városra gondolok, mert a városon kívül, a tartományban Ontárióban azért van hó nem is kevés másutt.

Erőteljesen készülünk a Karácsonyra.....bár tegnap spa délutánt csináltam.....Laura említette, hogy milyen jó is a szoli most télen, és beugrott mmi is hiányzik....a szauna, szoli....így hát tegnap elmentem.....nagyon jó volt!!!!!!!!!!!!!!! Köszi Laura az ötletet!

Lívia barátnőm csütörtökre összehívta magyar társaságot egy kisebb kajás bulira, (én egy koktélt ittam) de lehetett enni.....Picker Barrel ez a neve a helynek, ahol voltunk......jó kis hely.......klassz volt, ezek az emberek akik Lívia baráti társaságához tartoznak nagyon kedves aranyos emberek, jó beszélgetős találkozó volt, kösszi Lívia!

Ma még van két találkozóm......és újra hétfő......a jövő hét még húzós lesz, péntekig, amikor a bulit tartjuk, amit én szervezek! Szóval ha "szar" lesz vagy jó lesz, mindenképpen az én érdemem........
Majd látjuk! Szorítsatok.

1 megjegyzés:

Frányó Ildikó Éva írta...

Hello Laura, örülök hogy megtaláltátok!
Aztán én is utánanéztem, és megvan a cím az interneten.....
Ja, jó volt a szoli, és a szauna is....teljesen meggyogyultam, nem fujom az orromat sem.....!