2009. május 5., kedd

Az élet mostanában

Kötögettünk.....tanítjuk egymást a lányokkal, én most még hozzáfogtam egy újabb üvegképhez, és még néhány apróbb dologhoz, mint medálok.....

Ma lángost sütöttem.....a magyarok nagyon ráéheztek! Meglepően jól sikerült.....azért meglepően, mert most csináltam először, de hát kb. 1 óra hosszat látott az egy tepsi kész lángos, azután eltűnt.

Az az érdekes, tényleg, hogy igazán külföldön kívánja az ember a magyaros ízeket.....otthon már annyira megszokott, hogy nem is veszi az ember észre, ha hiányzik, és inkább a más ízeket kóstolnánk meg. Itt azonban az a kaja, amit a kanadaiak főznek meglehetősen ízetlen, félig sűlt, vagy főtt, és egyáltalán nem használnak sót. Nem kellene sok, de legalább egy kevés.???
Azt gondolom, a magyar konyha nagyon ízletes, mint a kolumbiai....

Ugyanígy vagyunk a kultúrával is.....csak külföldön érzed, hogy szükséged van a magyarságod megőrzésére a sok indiai, kínai, afrikai között. Otthon nem érdekel annyira, vagy megszokod...mint a levegőt, amit beszívsz.....de itt nem.

A hétvégi parti nagyon jól sikerült. Mindenki nagyon jól érezte magát, nagyot táncoltunk, és barbeque-tunk, és beszélgettünk. Nem nagyképűségből mondom, de azt gondolom, hogy népszerű vagyok a férfiak körében, ami nagyon szép dolog, csak ez kevés.
Reggel 2 kor feküdtünk le aludni, még fel is takarítottunk az 5o fős tömeg után.
Azt hiszem még ennyire nem fáradtam el mostanában. Kivettem egy nap szabit, de még most sem vagyok teljesen 1oo as.
Az idő még most sem teljesen jó, ugyan meleg van, de nem olyan mint otthon......reggel papucsot vettem, de ki kellett cserélnem cipőre......hideg volt. És még mindig nem lesz 2o fok körül, csak 2o -a után. Addig felöltözünk.

Drága barátaim ott, Magyarországon remélem jól vagytok, és ...hiányoztok!

Nincsenek megjegyzések: