2009. május 25., hétfő

Montréal - Ottawa

Van még 2 napom, aztán megyek......Montréalba és Ottawaba utazom.....! Montréalban csak turistáskodom, és meglátogatom valakit....Mariann.....ő is vezet blogot Manka néven, Lívia lapján ő is fenn van. Van egy másik ismerősöm is, egy francia ügyvéd, de nem tudom, hogy végül is vele összefutok -e, hogy elérem -e amíg ott leszek. Szóval csütörtökön megyek......3 napot töltök egyik és a másik helyen....nem túlságosan sok, de több mint a semmi.
Ottawaba vasárnap megyek át.....ott hétfőn és kedden konferencia lesz, amin résztveszek......a cég fizeti....klassz. Forced migration studies.......alapvetően a menekülésről, menekültekről lesz szó.......nagyon érdekes előadások és workshopok lesznek.......nagyon kíváncsi vagyok az egészre......jövő héten szerdán jövök vissza. Nem tudom hogy viszem -e a laptopomat......lehet hogy nem, ha sok cuccom lesz.....és hát nem is tudom hogy ha nem viszem magammal akkor hol tudom őrizni.....ha nem, akkor utána írok arról, hogy hogyan sikerült az utam.
Busszal megyek.....ez talán a legolcsóbb.....de Montréal ide legalább 6 óra....lehet hogy több..... onnan Ottawa elég közel van, és hát Ottawa Torontohoz közelebb van, ugyhogy az már nem olyan vész........
de mondjuk ez semmi ahhoz képest, amire a kolléganő készül augusztusban......a nyugati partra akar utazni a barátjához, illetve a leendő barátjához, illetve szeretné, ha a barátja lenne...vagyis tulajdonképpen már hosszú évek óta ismerik egymást, 6-7 éve, és barátok, csak talán közelebb akarnak kerülni egymáshoz végre......illetve még nem tudják, csak próbálkoznak. De érdeklődésük hasonló, ugyhogy van esély.
szóval busszal akar menni Vancouverig......ez a legolcsobb variáció, ami igaz, de 3 nap utazás.....3 nap! El sem hiszem....mondtm neki, hogy én csak egy 24 órát utaztam, de majd megbolondultam a buszban, nem tudom, hogy hogy fogja kibírni.....?
Igaz, engem is érdekel Kanada átutazása szárazföldön a Rocky Mountaines -n keresztül...de vonattal.....drágább, de szerintem megéri....talán egyszer az életben. .....Talán nincs is olyan messze...mármint időben amikor talán megtehetem.....???

2 megjegyzés:

Martalóc írta...

Most nem akarlak elkeseríteni, de 5órás utam volt Aggtelekról Budapestre a távolsági busszal. Tehát öt-hat óra a Föld második legnagyobb területű országában jó időnek mondható. :)

Frányó Ildikó Éva írta...

nem haltam bele, visszaértem!