2008. szeptember 18., csütörtök

A lengyel fesztivál

A múlt hétvégén borzasztó idő volt, ha azt mondom, hogy 22 fok, az nem olyan rossz, de ha hozzáteszem, hogy volt mellé egy 85%-os páratartalom, akkor kissé másképp hangzik a dolog. Ez azt jelenti, hogy a 22 fok több mint 30, és ráadál, amint kiteszed a lábad a házból, leizzadsz. Nem kell semmit sem csinálnod hozzá......az a szerencse, hogy azért nem mindig ilyen az idő, sőt, ritkán, úgyhogy azért sokkal jobb a helyzet időjárás ügyben mint otthon. Most már napok óta gyönyörű szép napsütéses őszi idő van, 22 fok körül, de nincs pára.

Szóval a hétvégén a Lengyel Fesztiválra ugrottam el, azért volt ugrás, mert itt volt a közelben, elég közel, 5 percre onnan, ahol lakom. Imádom ezt a házat, reggelenként a nagy ablakos ebédlőből nézem kávézás közben a hatalmas fákon játszó mókusokat, akik a mi mókusaink 4-5 szörösei.

Visszatérve a fesztiválra, bemutatok néhány képet, nagyon jó volt, olyasféle mint nálunk egy ilyen buli, de ez ugye új nekem.


Ugyanezen a hétvégén volt még a Portugál, és az ukránok fesztiválja is, de azokra nem jutottam el, ssajnos. Pedig a portugál kajára kiváncsi lettem volna. Mondjuk itt is lehetett mindenfélét enni, nemcsak lengyelt, mert volt spanyol Churros, malaysiai, meg mindenféle.......

A hetek nagyon gyorsan telnek, már megint eltelt egy hét és még csak most jöttem. Lassan egy hónapja leszek itt.....mindenki a téltől tart, kíváncsi vagyok milyen lesz.

1 megjegyzés:

Livia írta...

Alig varom a bejegyzeseken beluli kepeidet is, hogy meg nagyobban lathassunk mindent. ;) En hamarosan felteszem a szigetes kepeket, nagyon jol sikerultek.
Puszillak!