2008. szeptember 23., kedd

A hétvégéről...

Szombatomat az office-ban töltöttem főként, a házimunkák elvégzése után. Nagy volt a forgalom, egy csoport kibérelte a nagy heyiségünket, és egy korábbi lakó is partyt szervezett a roof top-on. A roof top az épület teteje, ami egy kerthelyiségnek van kialakitva, minden fából van, rettentően jó ott lenni nyaranta vagy igy tavasszal, vagy ősszel, napfelkeltekor, vagy naplementekor. Este mosómedvék cikáznak rajta, úgyhogy félelmetes lehet, ha vki nem szereti a macikat...mármint ezeket.
Szombaton este Edna-ékhoz voltam hivatalos vacsorára, kicsit késői vacsi volt, de nagyon finom, szarvas, meg mindenféle zöldség, rizstészta, süti.....és nagyon jót beszélgettünk. Éjfél felé értem haza.
Vasárnap az egyik zimbabwei ittlakó családdal templomba mentünk......tudni illik, itt rendszeresen gyakorolják az emberek a vallásukat. Szóval látni akartam egy igazi afrikai szertartást, hogy olyan e mint a filmekben. A szertartás nem templomban volt, mert még nincs sajátjuk, hanem egy iskolában rendezik meg, de teljesen olyan mint a filmekben. Nagyon klassz volt. énekelnek, táncolnak.....többször megszólitottak bennünket - végül ketten mentünk az egyik munkatársammal - mert mi ketten voltunk csak fehérek, és üdvözöltek többször, úgyhogy nagyon kellemes volt. Délután muffint és pogácsát sütöttem. Mellékelek egy képet, bizonyitékul. Ja, és szombaton sikerült először skypolnom az otthoniakkal, a családdal kölcsönösen láttuk egymást, Gabi barátnémmal nem, de legalább hallottuk. Klassz volt.

Hétfőn nagyon kellemes napra ébredtünk, egyébként itt már hosszú ideje nagyon kellemes az idő, este hűvös van, de napközben nagyon jó, húsz körül, és állandóan süt a nap. Imádom ezt az időt, de mindenki, nem bánnánk ha nem lenne tél. Ma 4 nyelven próbáltam meg kommukálni, több kevesebb sikerrel, angolul ment a legjobban.....spanyolul is gagyogok, de több mindent értek, és megpróbáltam még franciául, és arabul. Hát azok nem sikeredtek annyira.

Este szülinapi bulit szerveztünk két itt lakó családnak, nagyon jól sikerült. Igaz nem értjük egymást, de mégis "elkommunikálgatunk".

Nincsenek megjegyzések: