2008. december 22., hétfő

Beigli

Ma megsütöttem életem első beiglijét. Az az igazság, hogy rájöttem idáig sokmindent nem csináltam...nem mert otthon más a helyzet, mindenben segít a család, minden megvan, és nem kell ilyen dolgokkal foglalkozni, hogy karácsonykor beiglit sütünk, valaki úgyis megcsinálja helyettünk...itt nem. Senki nem csinálja meg, úgyhogy sütöttem.....nem verem nagy dobra a diós beiglimet, de ez jó tanulópénz volt a mákosra....az már jobban sikerült. Az biztos, hogy mind a kettő elfogy, mert az ízük jó, attól hogy a diósom kicsit kiterült a tepsiben.....

Ma megcsináltuk a Mexikói lány ügyét, hát nem egyik pillanatról a másikra megy egy ilyen beadvány........elbújhatnak emellett a magyar ügyvédek, akik a menekültjoggal foglalkoznak. Nem mondom, hogy ez a tökéletes rendszer, mert nem az, van amiben jobb mint az eu, van amiben mi vagyunk jobbak.
Az biztos, hogy nagyon jó látni más szisztémákat is.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én inkább linzert sütöttem, meg sajtos ostyát, az nem volt macerás. De legközelebb, majd biztos jobban megy, de én ezt is megkóstolnám! Egy szelet mákosat küldhetnél:-)
Era