2008. december 25., csütörtök

Karácsony Kanadában...

Hogyan is telt......hát nem lehet gyosran leírni.. A beilgli ugyan nem jól néz ki, de úgy vágtuk fel, hogy nem látszik, és hát végül is a kanadaiak nem tudják, hogy milyennek kellene lennie...mondjuk András is itt van, és ő tudja...na mindegy, már majdnem elfogyott így is az egész..
A hetem borzasztóan mozgalmas volt. Hétfői napom arra ment, hogy a beadvány írtuk Paolával a kiutasítás ellen. Kedden mindenféle dolgom volt, többek között rádöbbentem, hogy még vennem kellene ajándékot a kollégáknak...én vagyok a felelős....szóval délután rohantam el hóesésben, aztán vissza kellett rohannom az office-ba, mert masszás-ra voltam előjegyezve...jön hozzánk egy doktornő, aki mivel itt a praxisát nem tudja folytatni, megtanult masszírozni, és most azt csinálja, magánüzletet indít. Lávaköves masszázs...remek! Utána úgy éreztem magam mint akit fejbevágtak, mondták, hogy pihenni kell utána..sajnos nem volt időm, vissza kellett mennem az egyik bevásárlóközpontba...11 óráig vásároltam az este...7 embernek. De megfogadtam, hogy addig nem megyek haza, amig nem végzek. És így is volt...szóval jó voltam.
Szerda, 24.-én még délig dolgoztunk, ez abból állt, hogy rájöttünk még mennyi minden hiányzik a partihoz, és rohantunk vásárolni, és volt még két appointmentem...ez ha leforditjuk találkozó, vagy megbeszélés, de nem egészen fedi a valóságot.
Szóval, gyakorlatilag rohangáltam. Aztán délután villámgyorsan becsomagoltam mind a 7 ajándékot, és fel kellett készülnöm az estére, mert a mise után összegyültek a dolgozók ajándékot bontani, és én mint "félvezető" kellett hogy szervezzem az estét.
Nagyon szellemesen, nem úgy volt, mint tavaly, hogy a kandaló feletti zoknikba raktam az ajándékot, hanem eldugtam mindenfelé, és amikormegjöttek, azt hitték, hogy nincs ajándék...a feladat az volt, hogy az ajándékot meg kellett találni, és akiét megtalálták, arról két jó tulajdonságot és egy bosszantót kellett elmondani. Nagyon jó volt...aztán én sem maradtam ki.....
a jó tulajdonság, amit először mondtak, a nevetésem...ez érdekes, sokan mondják...?

Az igazi buli azonban csak ezután következett...csütörtök...végül mégiscsak kellett egy pulykát sütnöm egészben...! Életemben először...mostanában sok mindent csinálok életemben először...so sütöttem egy pulykát...és nagyon jól sikerült!!!!! Mondjuk egy egy ilyen beavatkozás előtt mindig kifaggatom anyut ezekről a kérdésekről, hogy hogyan is csináljam...
Meglehetősen izgatott voltam a mai napon, ma volt a nagy parti. foly.köv.

1 megjegyzés:

Mamadou írta...

Szép Karácsony alkalmából nem kívánok egyebet: csendes lépted kísérje a szeretet. Szívedben béke, lelkedben nyugalom. Légy boldog ezen a karácsonyon. Kellemes Karácsonyt kívánunk neked.
Az én ajándékom neked, tiramisu recept.
http://mindenkikonyhaja.blog.dada.net/post/614179/Tiramis%C3%B9
Moha