2009. február 15., vasárnap

A hetem...

Február második hete eléggé rohanás volt....hétfőn vendégségbe voltunk hivatalosak az iraki családunkhoz, akik most nagyon klassz helyen laknak, a belvárosban. Én csak elrohantam, mert közben a spanyolóra kezdődött, majdnem ugyanabban az időben....úgyhogy most azt gyakoroltam, hogy hogy lehetek egyszerre két helyen, úgy hogy azok legalább fél óra utazásnyira vannak egymástól. Hát mindkettőn félig vettem részt. De finomat ettem legalább. Nem tudom most megmondani ennek az arab kajának a nevét, de otthon is lehet kapni néhol. És megtanultam spanyolul hogyan mondjuk azt hogy hány óra van.

Szerdán délután a Torontoi Egyetemre (Massey épület) voltunk hivatalosak, egy előadást meghallgatni a menekültekkel kapcsoaltban, ahol az Amnesty International egy képviselője volt ott, már a CCR -on is láttam a csajt, a főnökünk és egy afrikai pasi voltak az előadók. Utána vacsoráztunk az egyetem éttermében, amely egy óriási élmény volt, tekintettel arra, hogy minden olyan volt, mint a Harry Potterben. Az étterem, a tanárok és a diákoknak viselniük kell valami fekete hosszú vackot, és a vacsora ugyanolyan szertartásosan zajlik, mint a filmben. Nagyon klassz volt. (fényképek)

Csütörtökön az IRB-be mentünk, vagyis a Menekültügyi Hivatalba...tettünk látogatást. Egy előadást hallgattunk meg a szervezetről, az eljárásról, a statisztikákról.....mint megtudtam az első 1o kibocsátó országok közé tartozik Cseh Köztársaság....úgy tőnik igen sokan jöttek onnan tavaly.
Szóval ez is nagyon jó volt...nincs kiegészítő védelmük...ide úgyis mindenki letelepedni jön...biztos igy vannak vele...megkérdeztem, nem tudták megmondani. Bár már volt a történetükbe olyan, hogy csak egy rövidebb időre adtak tartózkodást.

Pénteken is vendégeskedtünk Missassagua-ban, az egyik munkatárshoz mentünk és a családjához....néhány éve vettek egy nagy házat, gyönyörű.

Szombaton találkoztam barátnémmal, elmentünk csavarogni a St. LAwrence MArket környékére. Utána dolgoztam. Női klubunk volt, és Valentin partink. A parti nem teljesen úgy sikerült, mint ahogy terveztük, igaz nagy előkészületek előzték meg, de végül nem volt zenénk, és elég pasi, aki táncolt volna a nőkkel, na meg sok volt a gyerek, akikkel kezdeni kellett valamit. Na mindegy, ezen is túl vagyunk.
A jövő hét sem lesz sokkal egyszerűbb, mind a két napon dolgozunk, szombaton és vasárnap is....ja meg hát hétköznap is.

Nincsenek megjegyzések: