2009. február 4., szerda

Autóvezetői vizsga

Hát igen. Le kellett tennem több mint 17 év után újra az autóvezetői vizsgákat. A G1 után kedden voltam a G2 vizsgán. Ez volt a vezetés...sikerült! Megvan a kanadai jogsim.
Van még egy un. G típusú jogsi, de semmiben igazán nem különbözik, csak abban, hogy a G mellett lehet inni o.o8%-ig, a G2 mellett egyáltalán nem lehet inni...na? Ilyen "hülyeséget"...? Nem tudom, én nem találok benne rációt, de lehet hogy más igen. A vizsgát a város másik végén csináltam, saját autót kell vinni a vizsgára, úgyhogy a cég 8 személyes (Chevrole Venture) van-ével mentem. Még mindig jobb mint a még nagyobb truck.
Este pedig vendégségbe mentünk, nagyon klassz afrikai kaját ettem! Attól tartok ezt lehet hogy nem fogom tudni otthon megcsinálni.

Ma este volt egy kis ellentét a csapat tagjai között, volt aki nem akart elmenni sehova, mert mocsok hideg van, ...bár kocsival voltunk...és volt aki akart. A szerda este mindig csak a mienk, vagyis együtt megyünk valahova, együtt csinálunk valamit. Végül a közeli kávézóban kötöttünk ki, jó kis hely, az a kis pénzűeknek való, de mégis színvonalas különleges inni -és ennivalókkal.

Egyet nagyon megtanultam már az ittlétem alatt. És ez minden esetben működik, azt hiszem. Egy kapcsolatban, legyen az házastársi, baráti, vagy ilyen kiscsoportos mint a mi közösségünk, akkor is menni kell, ha nem akarunk. Lehet hogy fáradt vagy, és nem vágysz már semmire és senkire, de ha nincsenek közös szép élmények a munka mellett, ha nem beszélgetünk, ha nem nevetünk együtt, akkor eltávolodunk egymástól. Pedig mi együtt is dolgozunk, és együtt is "élünk". Hát még mi van akkor ha barátról van szó, akivel nem dolgozol és nem élsz együtt vagy ha házastársról akivel nem vagy együtt a nap nagy részében? Máskülönben nem működik, csak ha ahogy a könyvben meg van írva a jót és a rosszat, az örömöt és a bánatot, a munkát és a szórakozást megosztjuk!
Sokszor az embernek erőt kell vennie magán, és elindulni, de a végeredmény nem marad el...és persze ez minden tekintetben oda - vissza érvényes.

Nincsenek megjegyzések: