2009. február 7., szombat

Üveggyöngyök készítése

Szóval, mielőtt el nem felejtem, hogy mitől gyógyultam meg teljesen az influenzából, a fokhagymától. Borzasztó volt, de néhány este azt ettem. Nagyon hasznos!!!

Ma kitavaszodott.....7 fok volt pluszban, és nagyon szépen sütött a nap, azért még nem ért ide a tavasz, de most néhány napig jó időt jósolnak.

Ja igen, még le akartam írni, csak ezidáig elfelejtettem, hogy elbeszélgettem a közösségünkhöz tartozó fekete bőrű nőkkel. Megjegyezték, hogy olyan jó lenne, ha olyan hosszú hajuk lenne, mint nekem?????? Mondtam, növesszék meg....mondták, azt ugyan nem tudják....kérdeztem miért? Mondták, hát azért, mert az ő hajuk nem nő meg ilyen hosszúra...pedig az enyém még...(bár már egészen szépen megnőtt), azért nem olyan nagyon hosszú...de tényleg, az igaz, hogy az látszik, hogy a fekete nők haja nem eredeti mindenütt, az utcán, az üzletekben...stb. És mindenütt lehet póthajat kapni. Szóval, nem nő meg, ezért, ha a rövid hajnál hosszabbat akarnak, akkor kénytelenek póthajat hordani...a baj, a haj kezelése így. Van olyan haj, amit lehet mosni, van olyan, amit nem...???

Egyik lakónk a héten póthajat csinált a másik már kiköltözött, igazából már letelepedett volt lakónknak. Délelőtt volt, T. jött, átment a hivatalon, én a gépem mellett ültem, mondta, megy vásárolni hajat TE-nek, mondtam, oké....kis idő múlva visszajött...megkérdeztem, mi újság, sikerült, azt mondta, igen...kérdezte, megmutassa? Mondtam, persze, (bár nem vagyok a híve..és hát nem is igen szeretem látni) erre mi történt, kivett a reklámszatyorból egy fekete fonalgombolyagot....azt, amit megkötünk pulóvernek...mondtam neki, hogy ne hülyéskedjen velem....de tényleg, a saját szememmel láttam, hogy azzal csinálta a hajpótlást...jó nem?

Na szóval, ma...
Ma voltam a FLAMEWORKING kurzuson! Jó lenne ha le tudnám fordítani magyarra....de nem tudom a magyar elnevezését...így csak magamtól fordítottam le, hogy üveggyöngy készítése. Ebből készítik a gyönyörű üvegékszereket mindenféle színekkel és formákkal, és marha drága. Szóval fantasztikus! Nagyon kíváncsi voltam rá,és úgy gondoltam, jó lenne otthon is foglalkozni vele, ha lehetséges.....hát nem egyszerű egy műhelyet berendezni....mert be kell rendezni egy műhelyet, úgy tűnik ha vki ezzel akar foglalkozni.......de fantasztikus úgy üveggel foglalkozni, hogy megolvad előtted, és akárnivé formálhatod, és csodálatos színek vannak...! És marha nagy munka, nem csoda hogy drága! Egy gyöngy elkészítése sem semmi. 4 óra hosszat voltunk a gázégő előtt úgy, hogy a kezünket szemmagasságban kellett tartani, és ráadásul mindkét kézzel kell dolgozni, tehát a ballábas bal kezemet is eléggé megdolgoztattam. Arról nem is beszélve, hogy a vállamat nem éreztem a végére.
De gyönyörü dolgokat lehet vele csinálni....csak egy oxigénpeleck és egy gázpalack kell hozzá, mert vegyes láng előtt kell dolgozni. Azért majd egyszer, lehet hogy mégis elkezdem?
Majd megmutatom amiket készítettem....fényképen.
Imádom itt a lehetőségeket......!

Nincsenek megjegyzések: