2009. február 18., szerda

Ma újra esett a hó, hihetetlen. Pedig az utóbbi 3 napban gyönyörű idő volt, még sétálni is volt kedvünk a High Parkban....hihetelen szép. De itt a vég....ma újra havat láttam, amikor reggel kinéztem az ablakon a konyhában éppen Brynn is benn volt, és megláttam a hóesést, azt mondta Brynn olyan volt, mintha legalábbis szörnyet láttam volna.

Ma kezdtem az önkéntes munkámat a Refugee LAw Officeban. Klassz hely, nagyon benne vannak a dolgok sűrűjébe......a fogdákkal két perces kapcsolatban vannak, és hatalmas több száz oldalas anyagokkal dolgoznak....szóval a magyar "menekült jogászok" azt hiszem elbújhatnak mellettük....nagyon alaposak.

2 megjegyzés:

Livia írta...

Nagyon orulok ennek az onkentes munkadnak, annyira nagyszeru dolognak erzem ezt!!! :)))
Hajra, hajra!!

Frányó Ildikó Éva írta...

Pusszi! Majd látjuk!