2009. június 28., vasárnap

A hétvége

A péntek gyorsan eltelt, megtartottuk az utolsó női klubbot, egy magyar kozmetikus Móni jött el, és mutatott be néhány kozmetikai fogást.
Szombaton gyakorlatilag csak takarítottam és mostam, és meggyes pitét sütöttem......mivel itt nem lehet meggyes pitét kapni, meg kell sütni.....nagyon jó receptet találtam, nagyon finom lett!
Az idő nagyon szép volt, elhívtak moziba, de nem volt kedvem mozizni...majd talán a következő héten......
VAsárnap délelőtt lazítottam, délután bementem a belvárosba...vennem kellene egy - két ruhaneműt..nem részletezem mit, azt persze nem találtam, csak olyan dolgot amit már egy fél éve akartam venni, azt most találtam.......nagyon jó, mindig azt találsz, ami most éppen nem kell....! Nem akartam belecsöpenni a gay (azaz a homosexualisok) felvonulásba, mert 2 éve láttam, de azért csak sikerült.....

Nincsenek megjegyzések: