2009. június 25., csütörtök

Újabb kirándulás északra csak egyedül...majdnem

Kedden és szerdán újra kirándultam, most még északabbra kellett mennem egy kedves menekültünkkel, aki egy középkorú afrikai magára sokat adó hölgy. Le kellett ellenőriznem egy helyet, egy farmot, ahova meghívtak bennünket, pontosabban felajánlották a meneküleknek, mint kirándulási lehetőség.
Nem voltam teljesen pozítív a dologban, a hosszú út, az hogy csak én vezetem az autót egyedül, hogy még felelős is vagyok valakiért, de nem volt mese, és hát azt kell hogy mondjam, hogy fantaszikus szép élmény volt, minden jól sikerült, minden jól sült el, odataláltunk, visszataláltunk, és nagyon jól éreztük magunkat!
Hogy hol voltam? Ez kb. 3 órányira északra van Torontotol, és 1o km -re Burk's Falls-tól. Ehhez a kisvároshoz tartozik a farm, igazából falunak mondanám....a farm azonban a falun kívül van. A gyorssodrású folyó mellett, az erdő közepén! NEm mondom tovább, mert a táj mesébe illő.
(Továbbá, és ez talán jobban kivehető a térképen, North Bay-től egy órányira voltunk. Átmentünk a Lake Muskoka területén, a környező kistelepülések másika Magnetawan volt, ...tele van itt minden egyébként indián nevekkel...és a harmadik fontos Huntsville, bár kissé távolabb van, olyan 2o km.....azért is fontos, mert most nagyon készülnek, ott lesz a G-k, a világ vezető gazdasági nagyhatalmainak találkozója 2o1o-ben. )
Egyetlen baj az, hogy sok a szunyog és a légy, ami csíp is (black fly..s, deer fly..s). Szóval kellemetlen, de a két napot kencékkel a bőrünkön valahogy kibírtuk...mondjuk így is kaptunk csípéseket.
A képek amiket remélhetőleg a hétvégén felteszek az albumomba, magukért fognak beszélni.

Nincsenek megjegyzések: