2009. június 10., szerda

Szerda -community night

Mivel minden szerda este megnézünk valami újat, ma azt találták ki, hogy menjünk el a CBC rádió stúdiójába, szabad est van, azaz bárki bemehet, egyszer egy évben, és egy szombati adást vesznek fel, tudományos kérdéseket tesznek fel, és kutatók, egyetemi tanárok válaszolnak rá....szóval ezen voltunk........olyan kérdések voltak, mint hová tűnnek el a békák és a teknősök télen, mi lesz velük, vagy milyen mély az óceán? volt sok allergiával és egyéb egészséggel összefüggő (scientific) tudományos kérdés.
A szombati adásban megy le, interneten meghallgathatjátok.

Megleptem a kolléganőt egy képeslappal...akkor volt a szülinapja, amikor otthon voltam....az a szokás, hogy nem adunk ajándékot a másiknak, csak képeslapot, valami személyes dolgot írunk rá. Csak most adtam neki oda, de jobb későn mint soha, nem? Legalább tudja, hogy nem felejtettem el, és most is biztosan jól esett neki.
Gyönyörű volt a város, a felhőkarcolók messziről, ahogy közeledsz a városközpont felé nyugatról, van egy pont, ahol csodálatosan szép estefelé, persze ha napsütéses az idő....és amikor jöttünk visszafelé, akkor pedig a tó csodálatos a még nem teljesen sötét, de esti fényekben, ahogy a vitorlások és a hajók fényei látszanak, és olyan végtelennek tűnik az egész, mint egy óceán. Úgy szeretnék ilyenkor sétálni a parton, csak egyedül nem akarok, illetve nem merek - nem mintha hallottam volna hogy történt volna valami - de biztosan nagyon szép és romantikus lehet.

Nincsenek megjegyzések: