2009. július 5., vasárnap

Holdfény

Szombaton ...bár moziba kellett volna mennem....de csak a tóhoz volt kedvem lemenni, és megérte!
Gyönyörű a naplemente és a sötétben látni a hold fényét a tavon, és a hajók fényét messze, és még tüzijátékot is kaptam.......bár nem voltam egyedül.....de nem is olyan társaságom volt, akit nagyon akartam volna, aranyos baráti társaságot kaptam...az én oldalamról legalábbis mindenképpen, és remélem a másik fél oldaláról is ez a helyzet. Mindenesetre jót beszélgettünk, és nagyokat nevettünk!
Edzési tervbe kezdtem. Ez nem állapot.....futok, táncolok......így kell! A télen nagyon elhanyagoltam a testedzést, most pedig nehéz belekezdeni, de talán most sikerül....és még szurkolotáborom is van, akikkel együtt csinálom, ugyhogy reméletőleg menni fog.

Nincsenek megjegyzések: