2009. július 7., kedd

Transformers

Csak mentem moziba hétfőn este....csak én ezt egyedül nem néztem volna meg......a Transformerst néztük.....Albertoval. A kissrácnak nagyon tetszett...én hivtam meg, mert nagyon szeretem őket (a tesojával együtt), fantasztikus kis gyerek.

Ma ismét minden csatornán Michael Jackson ment. Mandy azt mondja meg kellett halnia, nem lehetett elképzelni őt mondjuk 8o évesen....igaza van, szerintem sem.
Nagyon érdekes az élet.......ad, és elvesz.....ma csak pszichologus voltam......mindenkinek rengeteg baja van itt is. Kapcsolatok, családok, egészség megy tönkre.....borzasztó...talán még rosszabb mintha otthon lennének. Mindenek megvan az ára. Megpróbálok segíteni legalább azzal hogy meghallgatom őket, és táncolok és nevetünk, és megpróbálunk lelket önteni egymásba.....mikor kibe.

Nincsenek megjegyzések: