2009. július 15., szerda

Születésnap

Ma volt a szülinapom (jul.15)....vagy tegnap..azt hiszem amikor felkerül akkor már tegnap lesz......nagyon jól esett a köszöntés mindenkitől, nagyon köszönöm nektek......!!!!!!!!!!!! Itt a nagyvilágban különösen jó, ha gondolnak az emberre a barátai a családja otthon. Itt is sokan szeretnek, nagyon örülök nekik is.
Nem mondom hogy rossz napom volt, de ilyenkor az ember elgondolkodik dolgokon......a szülinapok és a karácsony talán az ilyen........minden esetre azt hiszem az idő...ez alatt az egy év alatt sokat változtam, és remélem hogy ezt meg tudom őrizni.....szeretném ha tudnátok drága barátaim,.....hogy hiányoztok, hogy sokat gondolok rátok, és hogy hiányzik a múltam, az otthon töltött idő veletek, de nem tudok mit tenni, most ide sodort az élet......egyszer a kanadai időm is a múltammá válik.....biztosan elkövettem hibákat az életem során, de ki nem.....és lehet, hogy nem voltam mindig ilyen mint most vagyok......persze nem tudjátok, hogy most milyen vagyok.....de az ember változik.....és a környezet is befolyásoló tényező...itt csak kedvesség vesz körül, nincs mérgelődés, nincs harag, nincs irigység, csak szeretet.....azért ez nem rossz......? Ilyenkor én is csak kedves és kedvesebb tudok lenni...és tényleg.....de ez igy jó.....tudtam, hogy nem lesz könnyű, de ugyanakkor a környezet kárpótol.......remélem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Isten éltessen ,és váljanak valóra álmaid!Nagyon jókat irsz,szivessen olvasunk.Családom nevében is gratulálok.Magyarkanizsáról Berni

Névtelen írta...

Boldog szuletesnapot kivanunk mi is!
Kati, Gabi es a Lanyok
Tetszik a "blog"-od. Varunk szombaton, remelem jo ido lesz barbecue-zni!

Frányó Ildikó Éva írta...

Nagyon köszönöm névtelen Berni, örülök, hogy tetszik amit írok, ugy indult hogy a barátaimnak és a családnak írom, ahelyett hogy mindenkinek egyenként levelet küldenék, de ez lett belőle.....üdv, és puszi!

Frányó Ildikó Éva írta...

Drága Kati, nem tudok most menni, majd legközelebb, nagyon sajnálom!

Puszillak, Ildi