2009. július 17., péntek

Tánc, tánc, tánc

Indítottam egy táncklubbot csütörtök esténként.....kezdetben csak a gyerekeinknek nyárra....itt mindenki meg van őrülve, imádnak táncolni......két nagy csoportunk van, a dél amerikaiak, persze latin táncokra, és az afrikaiak.....na ők sem panaszkodhatnak ha táncolni kell.......szoval indítottam a gyerekeknek.....mostmár a tinédzserek és a felnőttek is járnak. Nagyon jókat szórakozunk.....rengeteget nevetünk, klassz.
Azt hiszem ezt nem fogom tudni abbahagyni.........mindenki benne van. Hol afrikai táncot tanulunk, hol salsát, hol international hip - hoppot.......

Holnap pedig mindenkit meghivtam egy táncra a szülinapom megünneplésére, nem tudom hányam leszünk, és kik, de egy nagy dance klubba megyünk! Most először, mióta itt vagyok......nem tudom milyen lesz.......?

Aztán kellene egy kicsit pihennem is, mert hétfőn megint megyek egy családdal északra 3 napra ahol a multkor voltam........

Nincsenek megjegyzések: