2009. július 19., vasárnap

Mexikói fesztivál

A hétvégén volt a mexikói fesztivál......na most ezen nem voltam, mondták, hogy jó volt.....finom kaja, jó zene a tópart városközpont közeli részén.

Én egy néhány emberrel bulizni mentünk egy dance club-ba, a Montana -ba. Most először.....ill. a multkor már voltam, de inkább olyan latin kis táncos helyen voltam, most viszont egy olyan nálunk diszkofélébe.
Jó volt, nagyon jól éreztük magunkat!

Hétfőn megint utazom, viszek egy családot nyaralni északra vissza a német házaspárhoz.......nem lesz egyszerű....., persze ilyenkor én is nyaralok, de én vezetek oda - vissza, ott toppon kell lenni, és persze főzünk, szóval talpon leszek reggeltől estig.......hát majd a hétvégén kipihenem??? JAzz fesztivál lesz....nem biztos hogy kipihenem.

Nincsenek megjegyzések: