2008. október 2., csütörtök

A hónap utolsó hétvégéje és egyben a nagy nap...

Szóval ez a hétvége is tulajdonképpen kisebb munkával kezdődött, szombaton almát mentünk szüretelni a házban élő menedékkérőkkel. Azért mondom hogy munka, mert tulajdonképpen nekik szervezte a kolléganő az utat. 27.-e volt, és nekem tulajdonképpen mindegy is volt hogy mit csinálok, csak az estére tudtam gondolni. Hiszen ma van a nagy nap.......teljesül a nagy vágyam, láthatom Celine Dion-t élőben a szinpadon.
Az almaszüret klassz volt, de kicsit esett, és hideg volt. Alulöltöztem, ami visszaköszönt a héten, mert utána kicsit megfáztam.
Az alma termesztő farmról is lehetne beszélni, mert nem volt semmi, hatalmas területen, egy kisebb vidámparkkal és állatkerttel egybekötött helyet látogattunk meg. Az almáktól nem voltam elájulva, de mondjuk nem vagyok egy alma fun.

Hazaérve átöltözve viszont annál izgatottabb voltam. Az Air Canada centre-ben volt a koncert, nem tudom hányan férnek be, de tele volt.....nem kicsi.....azért izgultam, hogy ne legyen rossz idö, de az volt.....mondjuk a centre tetejét be tudják húzni....hogy hogyan nem tudom, hiszen acélszerkezetes.

Szóval a kezdet előtt másfél óra hosszával ott voltam, és vártam..............vettem néhány reklámcuccot, polot, stb.
Leirhatatlan érzés volt számomra, amikor elkezdődött az egész. Azt hiszem, el is érzékenyültem, mint egy tizenéves, aki megpillantja a kedvenc együttesét. Azért nem örjöngtem úgy.........
Fantasztikus volt a világitás, a szinpad minden részletében és irányban mozgott......ilyet természetesen még az életben nem láttam, és lehet hogy nem is fogok. Nagyon nagyon profi volt az egész inden tekintetben.
A telefonom videójára tudtam egy két számot rögziteni. Ha másért nem is érte volna meg eljönni erre az egy évre - ami persze nem igy van -, ezért már megérte.

Vasárnap sem unatkoztunk, egy Liturgy-t szerveztünk mindenkinek, aki a szervezethez tartozik, vagy tartozott, akár dolgozó, akár ittlakóként.
Szóval a hétvége nem is volt igazán az, de semmi nem számit, csak az, hogy életem egyik legemlékezetesebb estéjét élhettem meg.

1 megjegyzés:

Livia írta...

Uuuuugy orulok neked, es hogy ilyen hatalmas elmenyben volt reszed!!!!! Nagyszeru dolog megvalositani a vagyainkat! :)) Ez ez eletre szolo emlek lesz!
Puszillak! L.