2009. április 28., kedd

Idő

Rájöttem, hogy sok idő eltelt már, és nem írtam semmit.......de itt annyira elfoglalt vagyok, hogy nehezen jut időm mindenre. Ha mást nem tudok csinálni, akkor sütök.......de mindig van más is azért.....
mi történt a hétvégén???
Hát szombaton ....nos ehhez egy kicsit messzebbről kell hogy kezdjem.....szóval, mi NGO-k vagyunk, vagyis nem profitorientált szervezet, melyeket részben az állam tart fenn, részben adományokból élnek....és nem is rosszul.....szóval mi is ezek vagyunk, adományokból élünk, és nem is rosszul. Mindenfelől, és mindenféle adományokat kapunk.....pénz, ruha, élelmiszer. Általában vállalatok, magánszemélyek adnak, és templomok. A vállalatok ált. pénzadományt adnak, a magánszemélyek mindenfélét, ruhát, butort, stb. A templomok lakásfelszereléseket, ruhákat.

Szóval szombaton a nyári 27 fokos napsütésben beültem a truck-ba, a platós Chevrolet jeepünkbe, felhangosítottam a zenét, lehúztam az ablakot és sorsommal megelégedetten végigautóztam a városon. Elmentem a város egyik leggazdagabb részére, ahol az egyik templomban egy nagy vásár volt, és adományokat vettem fel. Mintegy 5-6 zsák ruhát, és konyhai felszereléseket. És lesz egy ilyen köröm valószínűleg a jövő héten is. Nagyon élvezetes. Tulajdonképpen munkának számít, de szórakozás.

Este a magyar házba mentem, mert József Attila est volt, és előadást hallgattunk meg az életéről Valachi Anna előadásában és József Jolán visszaemlékezéseit is levetítették. Nagyon élveztem. A kedvenc költőm.......a hallgatóság nagy része az '56-os korosztályból vagy azoknak is már idősebb leszármazottaiból került ki.
Az est végén levetítették az Irány Kalifornia című igen régi , de még a mai napig is a jelent ábrázoló filmet.

Vasárnap itthon az élet nagy dolgain gondolkodtam........

Hétfőn volt egy vezetőségi ülésünk, majd megsütöttem a görög sütireceptemet, ami elég hosszadalmas volt, ezért meglehetősen későn feküdtem e, aminek a következménye az lett, hogy elég fáradt voltam a mai napon. De holnap még több dolgom lesz, úgyhogy nem panaszkodom.
Arról nem beszélve, hogy szombaton egy óriási bulit kell megszerveznem...5o ember kb. nem fogok ezen a héten sem unatkozni.....? Dekoráció, kaja, technikai háttér, stb.

Barátnőm és férje hazaértek Jamaicából!!!!!!! De jó ma beszéltünk telefonon!!!!!!!!!!!!

Már 7 magyar csatornát lehet fogni itt is Kanadában 2o dollárért.

Nincsenek megjegyzések: