2008. október 12., vasárnap

Hosszú hétvége, vasárnap

Ma tovább festették az épületeket......
Ma délelőtt házimunkákat végeztem, délután elmentem sétálni a High Parkba és a tópartra mentem le. A High Parkról annyit, hogy tényleg high.....nagyon nagy mindn van benne, uszoda, teniszpályák, sétautak, patakok, kis vízesések, lehet horgászni, hangversenyeket adni, stb.

Utána az Office-ba bementem kinyomtatni a holnapi beszédemet az ötven ember előtt.....a Thanksgiving-ről.

Gyönyörű idő volt ma......ezért döntöttem a tópart mellett.....nézni a napfénytől csillogó vizet, a hajókat, a madarakat a meleg napsütésben leírhatatlan élmény. Nagyon sokáig el tudok így üldögélni....ma még "lovagom" is akadt.......egy pasi megszólított......libanoni.......nem volt rossz.....természetesen már mindent felajánlt, hogy hazavisz, nagyon jól maszíroz, és boxolt, meg ki tudja még mit nem hallottam.........talán rám van írva, hogy könnyű kalandokat keresek?.......szóval hol lakom, mit csinálok, mikor jöttem, meddig vagyok stb. Végül ugye még látjuk egymást......hát persze.....ilyenkor örülök a legjobban, hogy a BÁH -ban nevelődtem, és tudok egysmást, amit esetleg mások nem......majd végül megadta a számát......és mivel nem volt mivel leírni, mondtam, hogy majd megjegyzem........végül mikor elköszöntem megkérdezte hogy emlékszem e a számra.....elmondtam a számot, meglepődött.....milyen okos vagyok.....mondta,,,,,,ugye,,,,,,??? Hát ha még tudnád ...................Oh egek..............Jaj.......... olyan jót tudok ezeken nevetni magamban...........
Vagy, hogy gondolják kedves olvasóim..... kellene vele találkoznom.....kíváncsi vagyok a BÁHos hozzászólásokra...........megjegyzést lehet írni a blogra a bejegyzéseimhez..........még emlékszem a számára......ilyen masszírozós lehetőségeket kihagyni............ja Thaiföldön is volt, ott tanulta a masszázst........könyvelő.......csak ahhoz minek a box??? Mindent bevetett, hátha nyer.......még a csábos mosolyát is....csak ne lennék ilyen "öreg", még el is hinnék mindent..............lehet, hogy mégis kellene vele találkoznom, az NbH lehet örülne neki........vagy nem fiúk?

Esténként futok.....van egy bejáratott utam....azt mondják mások az nem jó, de én ezt az utat szeretem. A közepiskolánál kötök ki, előtte van egy nagy sportpálya, a kutyákat oda viszik ki játszani, bár nem szabadna.........na mindegy.
Hazaérve az ajtó előtt áltam egy kicsit, amikor megláttam hogy egy mosómaci család kocog át az úton, és tartanak a "mi" backyard-unkra (hátsó udvar). Mellettem mentek el hároman, egy nagyon nagy, egy kicsit kisebb, és egy még kisebb. Nagyon édesek voltak, megszólítottam őket, de nem nagyon barátkoztak. Remélem nem csinálnak nagy zűrt az udvaron, most pakoltam ott össze.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali!
Létre kellet hoznom 1 bloggot.
Na mindegy kezhetem elöröl az egészet.
Szerintem aszite a kis butuska, szépmosolyával és a látványal mindet elérhet.
De amit mi tudunk de ö nem sokéves tapasztalat és a /kor//bocsika/.
Volt 1 pár ilyen kuncsaftod *nagyfa-bcsabán*.
AZ NBH hát... lehet nemigazán örülnének,de a fönökasszony szerintem volna ajto becsukás az irodában.
Gondolom nem montad mitcsinálsz, bisztosan nem vigyorgot volna.
Nem vagyte olyan könyükalandor csak
jó a megjelenésed meg egyébb.
Megyek nem zavarlak.