2008. október 22., szerda

Október 22.

Ma szabadnapunk volt, és ilyenkor mindig közös programot szervezünk mi nyolcan. Ma ráadásul András szülinapja volt, és mindenfélével készültünk. Én reggel korán keltem, és madártejet csináltam, ami az egyik kedvenc étele, tegnap megint pogácsát sütöttem, mostmár egészen profinak mondhatom magam benne. A madártej sem sikerült rosszul!!!
És banánt sütöttem bundában, amit a kínai gyorsétkezdékben lehet venni drága pénzen, és mézfélével leöntve. A bundás banánom is verte a kínai gyorsétkezde bundás banánját......
na nem dícsérem magam......
szóval András nagyon rosszul van, lázas, úgyhogy nem sokáig tartózkodott a körünkben, így nem sikerült úgy a szülinapja, ahogy szerettük volna, de azért el tudtuk neki énekelni a Happy Birthday-t magyarul......megtanitottam a többieknek is.
Azután dvd-t néztünk, majd uszodába mentünk, és szaunáztunk......nagyon jó volt!!!!!

Ma este még megírom a beszámolót a "Tanácsülésre". A vezetőséget magyarul Tanácsnak tudom fordítani, Board .....minden hónapban van ülésük, a hónap végén, és a munkatársaknak beszámolót kell készíteniük az adott hónapi munkájukról.

Nincsenek megjegyzések: