2008. október 14., kedd

Thanksgiving- Hálaadás

Ez volt életem első és lehet hogy utolsó hálaadási vacsorája. Sokat készültünk rá, nekem is sok tekintetben kellett előkészülnöm. 3 féle salátát csináltam, a termet díszitettem segítségekkel.....azt mondták nagyon jól sikerült, sokkal szebb lett mint tavaly, aminek nagyon örültem, és beszédet mondtam ( a hálaadás történetét....Canadában a harvest, vagyis a betakarítás ünnepe), mindenfélével fűszerezve, tulajdonképpen nekem kellett valamilyen formában levezényelnem az estet, mint Community Coordinator, Assistant Director.
Szóval azt gondolom jól sikerült, legalábbis a visszajelzések azt mutatták, mindenki meg volt elégedve...mondjuk én azért izgultam, de ez rajtam kívül mondjuk senkit nem érdekelt, és nem is kellett hogy érdekeljen, hiszen ezért jöttem. Én nagyon elfáradtam a végére, de fun volt, ahogy barátném mondja...hiszen jót ettünk, rengeteget nevettünk, beszélgettünk, hol angolul, hol spanyolul.........egy -két arab szóval fűszerezve. (Ez nem azt jelenti hogy egy év múlva arabul fogok beszélni...)

A fényképeken látszik a végeredmény. 5 pulyka sült arab, zimbabwei, columbiai és mexikói módon.

Ma kedd van, az első munkanap a héten, az idő kezd hűlni, a hétvégére 12 fokot mutatnak. Ma volt a nagy nap, a választás, mindenki szavazni volt...már akinek kellett, és hát nagyon várják az eredményeket.

Én angol tanfolyamon voltam, szinte ingyen járok, úgyhogy ezt a lehetőséget ki kell használni, akkor is ha nem hasznos annyira, legalább ezzel is gyakorlok, és embereket ismerek meg. Itt is mindenki azt hiszi rólam, hogy valahonnan Latin -Amerikából származom.....már nem először kérdezték meg, hogy melyik latin -amerikai országból jöttem......ma egy perzsa pasi az óra után...aztán hazaértem.

1 megjegyzés:

Livia írta...

Gratulalok az elso halaadasi ested megszervezesehez, biztosan nagyon ugyes voltal! :) Mar varom, hogy talalkozzunk! Puszi