2008. október 6., hétfő

Ma...

Ma már van internetem a szobámban......nagyon hihetetlen.....de klassz....mostmár bármikor ideülhetek......írhatok levelet, vagy skypolhatok esténként.....bár skypolni nehéz lesz esténként, mert akkor otthon hajnal van, és valószínű mindenki alszik, de hétvégén pl. amikor felkelek, 9 óra felé, akkor otthon du. 3 óra felé van, úgyhogy akkor biztosan itt vagyok.... ha nincs más teendőm. 9-11-ig ált. itt vagyok. Hétköznap reggel fél 8 körül kelek, adjunk hozzá hatot, annyi van otthon, so fél kettő, de akkor elég rohanásban vagyok általában.

Livia barátnőm és férje tegnap elmentek Mexicoba, remélem jól telik a hetük. egy hétig lesznek, ez az első útjuk a 3 éves házasság alatt, amit egyedül töltenek, és nem otthon. Szóval igazán megérdemlik....mondhatni ez a nászút.
Ma Sarah-val házhoz vittük a meghívókat a családoknak a Thanksgiving estére, úgyhogy fél 1o-ig talpon voltam.
Délután Andrással adump-ra mentünk ......nem kell nagy dologra gondolni, ez a szeméttelep, de nem olyan mint otthon, ez is nagyon komolyan megszervezett.......én vezettem visszfelé, ami azért volt nagy élmény, mert ez az első alkalom Kanadában.

Mostmár lassan mindenki megbetegszik, egyre többen kapják el az influenzát. Ajánlják itt is az oltást, de nem mindenki kéri.

1 megjegyzés:

Livia írta...

Hat visszaertunk Mexikobol es nagggyon-naggyon jooo volt! :))))) Valoban rank fert a pihenes, csodas helyeken jartunk, majd hamarosan teszek fel kepeket. :) Ja, es januarban mar negy eves hazasok leszunk... hihetetlen, hogy repul az ido, nem? ;) Remelem hamarosan latlak!