2008. november 24., hétfő

Magamról...

Szóval egy kicsit írok magamról, mert édes barátném is feltett a blogjára, onnan is megtekinthetnek....
Csak nagyvonalakban magamról...nem akarok önéletrajzot írni...szóval, szegedi magyar vagyok. Mindenféle iskolámat ott végeztem. Óvónő voltam középiskolában, szociális munkás lettem a főiskola elvégzésével, majd jogász az egyetem után. Minden lehetséges vizsgát letettem........elég volt.....
1o évig dolgoztam köztisztviselőként, menekültügyeket bíráltam el. 2oo8 eleje hozott változást a munkahelyem tekintetében, mert a Szegedi Tudományegyetem egyik Karának a Dékáni Titkárságát vezettem mintegy fél évig, és tanítottam (5 éve) amíg ki nem jöttem Kanadába. Ennek van egy kis előzménye......nagy álmom teljesült tavaly, amikor egy pályázat megnyerésével kijutottam Torontoba 3 hónapra dolgozni menekültekkel. Tulajdonképpen ekkor kezdett az életem minden tekintetben megváltozni......ebben az évben visszahívtak ide, de már vezetőnek, és a közösségi élet szervezőjének.........ezt óriási lehetőségnek tartottam....így most itt vagyok.

Vannak nagyon jó barátaim az országban, mostmár egyre több........és van egy nagyon nagyon nagyon barátnőm itt, Lívia...neki sokat köszönhetek, bár sokszor elrabolom a férjétől, így neki is köszönöm a megértését.

Ja, sajnos időközben egyedülálló lettem........ennek is van legalább 7 éves előzménye, de ezt inkább nem osztom meg a nagyközönséggel......egy biztos, hogy rettentően örülök annak, hogy itt vagyok, és megélem ezeket a kanadai hétköznapokat, hogy milyen a tél, a napsütés, az emberek, az ízek, az Ontario tó a napsütésben, vagy a hóesésben, hogy milyen a subway, és sorolhatnám...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mit mondhatnék még, minden nap egy élmény...ha az egy évet végigolvassátok majd, biztosan megismertek.

9 megjegyzés:

Livia írta...

Draga Ildi,
Orulok, hogy egyre tobben erdeklodnek a blogod irant... es persze irantad!! Ertheto. :)

Minden nap varom az ujabb bejegyzeseidet es hogy olvashassalak. Irasban is olyan vagy, mint szoban: konnyed, kedves, magaval ragado, egyszeruen imadnivalo... :))

Irj minel tobbet, hogy jobban belelathassunk a hetkoznapjaidba, ami mind-mind kulon elmeny szamodra, s rajtad keresztul szamunkra is!
Olellek: L.

Névtelen írta...

Szia Draga ildiko
Nagyon buszke vagyok rad,most vettem eszre a blogod, nagyon jo,csak igy tovabb,
Je suis trés fiér de toi,mais il fait trés froid au canada,que Kiskunhalas
je suis ???????????????????????
szia

Frányó Ildikó Éva írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mamadou írta...

Drága Ildikó, szia
A névtelem író, az régi arab, francia tolmácsod a Halasi KSZ! emlékszel?
Nagyon jő volt veled dolgozni sokat nevetünk,de különbem sok emberrel dolgoztam,de te profi, humán jó szívi embernek ismertelek. Remélem meg maradt benned. Távol hazádtól nehéz élni. tudom én.
Emlékszel, amikor kérdeztél tőlem, hogy lehet észrevenni, ha a férfi meg csalja a feleségét a válaszom azt volt karikások lesznek a szemei es vigyorog és túl kedves lesz a feleségéhez annyira nevettél, hogy a mai napig nem felejtem el.
Láttad csak a jó tanácsokat tud adni a Moha bácsi. Sok siker kívánok neked, tudom, hogy képes vagy rá (Az akadályokat átugrani) Olvasom a blogod. Biztos a Lívia, vigyáz rád és jót főz neked karácsonykor.
Üdvözöllek es puszi
Moha

Frányó Ildikó Éva írta...

Drága Moha,
örülök hogy írtál, remélem jól vagy...remélem megmaradtam olyannak amilyen voltam...igen, legalábbis megpróbálok. Köszönöm, nagyon szépeket mondassz rólam, remélem megérdemlem...bár erről hogy van olyan akinek más a véleménye, bár nem sok...talán.

Ja, nem könnyű...a hétköznapokért megküzdeni.....nehezebb mint otthon. De van sok szépség is benne.

Puszi,
Ildi
UI. A franciát azért még nem beszélem...

Livia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Livia írta...

Jaj, kitoroltem, amit irtam...

A lenyeg az volt, hogy Mohanak jelentem, biztosan lesz sok finomsag karacsonykor, es remelem Ildi is eljon, hogy egyutt unnepeljunk es jokat egyunk! :))

L.

Frányó Ildikó Éva írta...

..Köszönöm a meghívást előre is...sorsot kell húznom, a főnököm is meghívott.....
puszi, holnap találkozunk.....a Rogerstől 5 percre van a konferencia a Holiday Inn-ben, a King stren, de azért maradjunk a kettőben, ki tudja.....addig bekapok valamit.

Livia írta...

Hozzank barmikor johetsz, utana is, ha ugy jobb. De ezt majd megbeszeljuk. :)
Hamarosan latlak! L.