2008. november 2., vasárnap

November 2.

Megtaláltam SZ.I.-t! A régi BÁHos volt kollégáimnak mond valamit ez, hiszen tudják, hogy ide jött ki annak idején a munkahelyünkről egy színesbőrű pasival 2ooo körül.


Ma nyugodt napunk volt, nyugodtan ki tudtam takaritani a szobámat, és tudtam a családommal beszélni, még Csöpit, az egyik kutyánkat is láttam.
Az idő itt gyönyörű........Brynn a lakótársam érzelmi gondokkal küzd, nagyon szeretne férjhez menni, és családot alapítani, de még nincs meg a választott. (Fiuk!.....nagyon magas...nálam magasabb, szőke göndör hajú.) Egyáltalán nem volt előzőleg kapcsolata és 28 éves. Nagyon szép, értelmes fiatal nő, aki annyira komolyan veszi a katolikus vallást, hogy csak az lesz az első, aki elveszi feleségül.........általában sokmindenről kérdezget engem, kíváncsi a tapasztalataimra.

Ma kaptam egy szakdolgozatot otthonról kijavítani........érdekes volt, de jól esett. Talán ez a rész hiányzik a legjobban a diákokkal való kapcsolat.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ki az az SZ.I.? nekem nem ugrik be...
Kornél

Névtelen írta...

Szia Ildi!

Hát akkor újból próbálkozom a megjegyzéssel. SZ. I-t üdvözlöm!
Biztosan van aki itthon is örülne ha tudna róla valamit! Te tudod úgyis, h. kire gondoltam!!!!
Üdv. Ági