2008. november 2., vasárnap

November elsején barátnőmnél Líviánál

Líviáéknál voltam, egy csodálatos ebédet ettünk, amit ő főzőtt természetesen, én csaka pogácsát adtam hozzá, és mindenféléről beszélgettünk, és a számítógépet buheráltuk. (A menü a hagymaleves után egyben sült csirke, brokkoli és cranberry szósz volt.- Csak anyu miatt írom le.) Líviával nagyon jól megértjük egymást, és szerintem nagyon hasonlóak vagyunk sok tekintetben...remélem ezt ő is megerősítené. Szóval ő sok mindenhez jól ért, többek között a számítógépekhez - és a férje Bill is -, a fényképek alakításához. Próbálok egy két apró trükköt eltanulni tőle, csak a saját képeim javítása érdekében. Nagyon szeretem Líviát, és persze mindkettőjüket, nagyon nagyon nagyon.

Nos a télanyós képemet az áruház öltözőjében készítettem, talán még feltehető és nem megbotránkoztató. Nagyon tetszett a "hálóruha"- itt minden van-.... mert ez valójában már a télapóra készülődők hálója, nem vettem meg, de azért egy fényképet megért.........!


A hőmérsékletet itt sem lehet követni.....egyszer nagyon szép ősz van, egyszer télies......de általában süt a nap, és ez a fontos.

Ma remélhetőleg csendes napunk lesz, mert hétfőtől megint elindul a pörgés.............

1 megjegyzés:

Livia írta...

Draga Ildi! Ugy orultem tegnap, hogy ennyi idot egyutt tudtunk tolteni, meg pont jol is jott, hogy a fiuk hockey meccsre mentek. ;) Szerintem is sok mindenben hasonloan gondolkodunk es ez nagyon jooo! :) Barcsak kozelebb laknank egymashoz!
Persze mar annak nagyon orulok, hogy itt vagy ilyen kozelsegben. :)
Ha maskor nem, akkor 11-en biztosan latjuk egymast.
Puszillak!!!!!!!!