2009. január 27., kedd

Érdekes

Ma egy nagyon érdekes dolog történt velem......egy régi "ügyfelem" talált meg az interneten, és kért segítséget...nem igazán tudok segíten, több okból is...még én voltam az ügyintézője Magyarországon a régi munkahelyemen...évekkel ezelőtt! Milyen érdekes dolgok történnek az emberrel.

Még mindig hideg van! Bár süt a nap, és ez bizakodással tölt el mindenkit, hogy egyszer még lesz tavasz is....de hosszabbak a nappalok, és ez mindenképpen észrevehető, és nagyon jó. Ha egyszer megjön a tavasz, az lesz a legjobb...gyönyörű akkor itt is minden. És hát a nyár sem rossz, mert nincs olyan őrült meleg mint otthon, hanem nagyon kellemes idő van. És hát az őszt már megéltem itt, gyönyörű ősz van errefelé.

Már egészen jó vagyok, bár minden este iszom az otthonról küldött Coldrexet. És rengeteg meleg teát iszom. Az élet mégiscsak szép!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szerintem azért kapunk sok rosszat az életben, hogy azt a kis jót is tudjuk értékelni, ami néha jut nekünk.

Ma nagyon sok finomságot ettünk...nem azért mert én főztem az ebédet, és az egyik kedvencemet csináltam...a csirkét fahéjasan és aszalt szilvával meg almával, és jó kis magyaros levest hozzá,....pogácsát..... hanem a vacsora is nagyon jó volt, amit Brynn készített!

Ja, képzeljétek, már mindenki tudja ezt a magyar szót, hogy pogácsa!!!!!!!!!!!!!A kanadaiak, az afrikaiak, mindenki, és már mondják előre, amikor találkozunk. Maradandó élmány leszek számukra a pogácsával, azt hiszem...

Vasárnap kivettem a kölcsönzőből az EagleEye című filmet, nézzétek meg, szerintem nem rossz.

Nincsenek megjegyzések: