2009. január 23., péntek

A mottóm..!

Don't give up, doesn't matter how hard is...hold on to your dreams. Ne add fel, bármilyen nehéz, tarts ki az álmaid mellett.
Szóval Judit egy nagyon klassz és megfontolandó megjegyzést írt a blogomhoz, amit nagyon köszönök neki! Elgondolkodtatott.

Más...nos ma nagyon jó idő volt, olvadt, szinte a tavasz közeledtét éreztem...mondtam is Brynn-nek, hogy olyan tavasz mood...hangulatom van...azt mondta, hogy még tartsam vissza az ilyen érzéseimet, és még egyenlőre ne gondolkodjak a tavaszban....ez rosszul esett, mert már szeretnék benne gondolkodni, de hát mit tegyek...az időjárás aztán észre térített, mert holnapra már újra -15 öt mondott....+windchill...ezt mindig hozzáteszik, ami a szelet jelenti....igen, olyan 5 fokkal biztosan csökkenti a hőmérsékletet.

Ma déletőtt a St. Lawrence MArketben voltunk....ez gyakorlatilag a piac. Nem volt olyan óriási, mint amilyenre gondoltam, tekintettel arra, hogy egy meglehetősen nagy városban élünk, de rá kell jönnöm aztán mindig, hogy megint melléfogtam....semmi nem lehet elég nagy....amikor mindig összetalálkozom az 5. szomszédban dolgozó pasival a város másik végében...akkor rájön az ember, hogy még ez a város sem elég nagy.

A MArket nem nagy, de annál érdekesebb. Nagyon sok import dolgot árulnak itt, a világ minden részéről. Én maradtam annál a sajtnál, amit otthon Európában is mindig eszem....a mindig az túlzás, mert ahhoz eléggé drága, hogy ezen éljek, de néha megengedem magamnak a Brie sajtot dióval....ez a kedvencem....azt hiszem francia ....szóval itt is van, és itt is drága, úgyhogy újra csak egy kis darabot gyömöszölhettem a számba, de jóleső érzés volt a régi kellemes íz.

Délután egy temetés előtti megemlékezésen voltunk...a szomszédban élő idős házaspár férfitagja halt meg.
Később pedig egy TVért mentünk Andrással a város másik végébe. A házban, ahol jártunk egy óriási jávorszarvas fej volt a falon......! Óriási ez a jávorszarvas....csak elképzeltem, ha ekkora a feje, mekkora az egész....félelmetes. Sokkal nagyobb mint egy ló, vagy egy marha. !

Nincsenek megjegyzések: