2009. január 8., csütörtök

január 8.

A hátfájásom múlóban........vagy vmi más.......szóval hétfőn kezdődött. A derekam tájékán éreztem a fájdalmat, de annyira, hogy alig tudtam kiegyenesedni......akkor szenvedtem egy kicsit, és néhány fájdalomcsillapítóval elvoltam. A hátfájásom nem biztos hogy a hátam, lehet hogy a vesém vagy vmi....ki tudja....nem sokszor éreztem az életemben, azt hiszem ez a harmadik alkalom. Tavaly előtt volt egy eset, azután tavaly tavasz végén, nyár elején, és most.......igazából azt hiszem összefügg fizikai és szellemi fáradtságommal, úgy gondolom, legalábbis akkor jött elő mindig, amikor abszolút fáradtnak és erőtlennek éreztem magam.

Na mindegy, többet kellene pihenni, az biztos, de sokszor azt gondolom, nincs idő pihenni. Az a lényeg, hogy jobban vagyok, talán át is vészelem orvos nélkül.
Most még a pihenési időszak van, és hétfőtől dolgozunk.

Nincsenek megjegyzések: