2009. január 3., szombat

Karácsony után

A 25.-i Karácsonyi parti után 26 -án volt egy kis szusszanásnyi időm, de mivel az egyik autónkat, a truck-ot elkérték, be kellett mennem az office-be, kinyitni és odaadni a kulcsot. Szóval nem volt zavartalan a pihenésem.
27.-én és 28.-án meghívásom volt a főnöktől, olyan ottalvós....sleepover.....nehezen indult, mert itthon hagytam minden pénzemet, de eljutottam tömegközlekedéssel a város másik végébe, ahol felvettek ismerősök...már azt fontolgattam, hogy nem is lenne érdemes elmenni, mert rosszul indul az egész, de meggyőztek, hogy menjek. Szóval elvittek.
Heather nagynénjék farmjára mentünk Kingstonba......olyan másfél óra Torontotol. Odafelé nagyon rossz időnk volt...köd, alig láttunk valamit....minden elismerésem Marknak, aki vezetett...de odaértünk. Egy igazi farm, óriási házzal, a semmi közepén......nagyon klassz. Este messziről lehetett látni valamelyik város fényeit.

Csak kívülről fényképeztem le a házat, magáért beszél. 4 emelet, nem tudom hány szoba.....? Tipikus amerikai nagy ház, amit a filmekben látunk.

Jól éreztük magunkat, megismerkedtem Heather szüleivel, és gyakorlatilag egész családjával. Rettentően kedves és vendégszeretó család. 5 testvér, akik már 6o évesek, és a szülök nem élnek, de ők nagyon szorosan tartják a kapcsolatot egymással, és így a gyerekek is egymással. Skóciából jöttek több generációval ezelőtt. A Mc Donald és Mc Klain, valamint a Fraser klán tagjai voltak az őseik.
Majdnem mindegyik testvér egyszer már volt Skóciában, és visszalátogatott a családi birtokra, ami már igazából nem az övék, de nagyon büszkék a skót történetükre, ami szerintem magyon szép. Viszont megvan az az ősi kardja Heather apjának, ami a család tulajdona volt!!!!!!!!!!!! Ez óriási szerintem! (És van skótszoknyájuk is.)

Este a családi vacsora előtt játszottunk, a vacsora után karácsonyi dalokat énekeltünk, és akik még nem kapták meg az ajándékokat kibontották.

Mindenütt aludtunk, ahol csak lehetett, kb. 3o-an aludtunk a házban....de még mindig volt hely...
Reggelre elment az áram, mert őrült szél volt az este....... Én reggel elbúcsúztam, és elhagytam a házat Markékkal, akikkel jöttem.......mivel nem volt nálam pénz, csak így tudtam visszatérni Torontoba. Majdnem hátrahagyva a mobiltelefonomat.....
Kicsit rendezetlennek tűntem, de csak fáradt voltam, de nagyon.

Vasárnap visszatérve még volt egy látogatóm, Cezar visszhozta a kocsikulcsot.

Hétfőn és kedden dolgoztam teljes időben. Szerdán szilveszter napján csak délelőtt, és utána Paolához voltam hivatalos. Illetve meghívott egészen reggelig, de nem maradtam, mert szilveszteri bulit szerveztünk az office-ban. Paola partija valójában a spanyol nyelv tudására épült.....úgyhogy nehéz lett volna maradni.....de mindent megkóstoltam, eszméletlen kaja felhozatal volt, és őrült finom kaját csinálnal a kolumbiaiak. Nagyon jó volt.....néhányat szeretnék majd megtanulni.....bár attól tartok, hogy különleges hozzávalói miatt Magyarországonezt nem lehet elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések: