2009. január 31., szombat

Üvegek

Ma a studioban voltam, csináltam az üvegeimet....majd meglátjátok az eredményt...az egyikre azt mondták, hogy ha kész vigyem vissza, és lefényképezik, felteszik a (www.fantasyinglass.ca) weboldalukra. Hát nem néz ki rosszul...igaz hogy minden alkalommal sikeresen elvágom egy - két most három újjamat, a múlt héten a tenyeremet vágtam el...jó volt, utána már nem nagyon tudtam dolgozni...de már semmi nem látszik...
A hely ahova járok, 5 metromegállóra van innen, a Royal York állomásig megyek, azután buszra szállok, és majdnem a műhely előtt tesz le a busz, úgyhogy nem vészes. Bár így télen...ugye most is esik a hó, nem könnyű még kimozdulni sem. Nagyon klassz városrész, mindenütt családi házak, és nagyon kellemes környék.
Mindig a Carlson Vagonit Travel mellett megyek el...gondolok rád Edit!

Klassz a hóesést nézni, de innen a házból! Amúgy hideg van, mert igaz, hogy csak -6 körül, de kegyetlenül fúj a szél...és így olyan -15 körül érezzük.

A lényeg az, hogy a csiszolással kész lettem, mostmár "csak" fóliázok, és forrasztok majd.
Jövő héten is megyek, de egy egy napos tanfolyamra, a Flameworking -re, ami izgalmas lesz, mert nyílt lánggal dolgozunk, és a láng előtt olvasztjuk meg az üveget. Érdekes lesz...mondták, hogy olyan pulcsiba menjek, aminek az újját fel lehet húzni, ha véletlenül lángra kapna...! Ja és viszek kötszert a biztonság kedvéért, és volt már a történelemben egy csaj, aki megégette magát...nahát ezt megtesszük néha nyílt láng nélkül is. (Ez vicc volt)
Azért a betegbiztosítási kártyámat magammal viszem...! Mindenre felkészülve.

Nincsenek megjegyzések: