2009. január 28., szerda

Graduation és hó

Ma egy lakónk végzési ünnepségén voltam....jó volt ilyet is látni.

A másik hír, hogy a fogó elkapta a sqarel-ünket, vagyis a mókust, aki a fejem felett nyaralt...nagyon édes volt, igaz a mondás, a mókus itt olyan mint a patkány, csak szép külsővel...(with nice outfit).
A meglepett arc a fényképen. András elszállította a parkba...nincs messze... Brynn szerint ez Anthony a mókus, aki nagyon handsome...vagyis jóképű, és ő nevezte el így, mert születése óta a ház körül látta...hát nem örült neki, hogy elkaptuk Anthonyt...hát mondtuk, hogy megtarthatja a szobájában...erre nem vállalkozott. Anthony vagy nem, de az biztos, hogy nagyon otthonának érezte a házat és beköltözött. (Brynn reméli hogy visszajön...én is, de csak ha kinn marad.)

Újra esik...pedig tegnap már arra gondoltam, hogy a tavasz mégiscsak közeleg...de ma leesett olyan 2o cm , és ez folytatódik most 3 napon keresztül, illetve estére elállt...hát mit mondjak, a jóból is megárt a sok.

Este vendégségben voltunk egy holland orvos - mérnök fiatal házaspárnál. Úgy tűnik jól megvannak, bár a pasi készítette a vacsorát, és ő ment a gyerekeket az ágyba tenni...úgyhogy lehet hogy itt a nő viseli a nadrágot...?Én késve értem, majdnem akkor amikor már indultunk vissza, de azért volt annyi időm hogy megegyem a vacsit.
Késve értem, mert előtte volt dolgom, egy pár egyik tagját hallgattam, akik szétköltöztek...hát az eset meglehetősen ugyanaz, mint az összes többinél körülöttem vagy az enyémnél történt. Azt nem értem, ha van egy általános probléma, ami úgy tűnik igencsak úgy pusztít mint a vírus, akkor miért nem találtunk már ki ellenszert erre is?

Lesz egy jó film február 13-tól a mozikban, az International....vagyis Nemzetközi....nem tudom otthon mi lesz majd a címe..., de jónak tűnik.
Ma a Jeleket adták este a TV egyik csatornáján, Mel Gibsonnal...na ez egy régi film, de én szeretem, bár kissé depressziós. És a Jóbarátokat....ez is példa arra, hogy minden olyan, mint otthon.....csak sokkal több a hó! Crazy!

Nincsenek megjegyzések: