2009. január 12., hétfő

A munka előtti utolsó hétvége

A múlt hétvégén kirándulni mentünk két naposra.....csak itt gyakorlatilag a városon belül van a Cedar's Retreat centre.....ami egy pihenő központ......nagyon jó volt....nem csináltunk semmit pénteken, és szombaton..., csak olvastunk és aludtunk...na ez rámfért. A centre egy nagyszerű könyvtárral és egy kis kápolnával is rendelkezik, és mivel rajtunk kívül senki más vendég nem volt....mondjuk mi kitöltöttük az épületet, -7 szobája van- ...ezért nem volt nehéz pihenni. Sétálhattam is volna, de olyan jó volt csak ledőlni az ágyra, és olvasni.
Vasárnap viszont annál inkább "szorgoskodtam". Házimunkák, elkezdtem egy új üvegképet, ami nem kicsi, és egy Blue Heron-t ábrázol majd...egy madár itt, hatalmas, és nagyon szép. És belefogtam egy kelt kalácsba...ha lúd, legyen kövér...nem egyszerű...csak akkor fogjatok bele, ha sok időtök és türelmetek van. Kb. 3 órát pihentettem, azután betöltöttem -túrósat csináltam- és újra pihentettem. Szóval egy délután....estére kisült. Nem volt rossz, mondjuk befonni nem sikerült, de finom lett. Természetesen mára elfogyott....itt nem tart semmi tovább egy napnál....csak ha nagyon rossz. Egyébként mindent megeszünk. (Közben megcsináltam az újabb pillangómat...üvegből persze.)
Jaj, igen, még skypoltam is....!

Hétfőn újra kezdődik a megállás nélküli munka...ami persze valahol jó is.

Nincsenek megjegyzések: